En Itecnica , como especialistas en dirección de proxectos e obras en Vigo , somos conscientes da importancia da xestión integral para o éxito de calquera proxecto. Neste artigo centrarémonos na figura do director de proxecto dunha obra, un profesional clave que garante o seu correcto desenvolvemento.
Funcións do xestor de proxectos
O director do proxecto é o responsable da planificación, organización, control e execución de todos os aspectos do traballo. Entre as súas principais funcións están:
1. Definir o alcance do proxecto e establecer os obxectivos, prazos e orzamento.
Exemplo . Nunha reforma integral dunha vivenda, o responsable do proxecto sería o encargado de definir que estancias se van a reformar, que materiais se van empregar, que man de obra se precisa e canto tempo e diñeiro custará a reforma.
2. Planificar e coordinar as tarefas dos distintos equipos de traballo.
Exemplo. O xefe de obra coordinará o traballo do albanel, do electricista, do fontaneiro, do pintor, etc., para que o traballo se desenvolva de forma eficiente e sen interrupcións.
3. Controlar o avance dos traballos e detectar posibles desviacións.
Exemplo. O director do proxecto realizará un seguimento periódico do traballo para asegurarse de que se está a realizar segundo o previsto e de que se cumpren os prazos e o orzamento.
4. Xestionar o orzamento e os recursos dispoñibles.
Exemplo. O responsable do proxecto será o encargado de realizar os pagos aos provedores, controlar os gastos e velar por que non se supere o orzamento previsto.
5. Comunicarse cos diferentes axentes implicados no proxecto (cliente, provedores, equipo técnico, etc.).
Exemplo. O xefe de obra manterá informado ao cliente do avance dos traballos, resolverá as dúbidas dos provedores e coordinará o traballo do equipo técnico.
Por que ter un director de proxecto
Contratar un xestor de proxectos para o teu traballo ofrece múltiples beneficios , como:
- Mellora da eficiencia e da produtividade na execución da obra.
- Redución de custos e optimización dos recursos dispoñibles.
- Cumprimento de prazos e obxectivos previstos.
- Mellora da comunicación e coordinación entre os distintos axentes implicados.
- Minimización de riscos e imprevistos.
Como elixir un xestor de proxecto?
Para seleccionar o mellor xestor de proxectos para o teu traballo, debes:
- Pide referencias e comproba que teñen experiencia en obras de tamaño e complexidade semellantes á túa.
- Busca un xefe de proxectos que teña formación específica en xestión de proxectos, como un máster ou un curso especializado.
- Entrevista aos candidatos para avaliar as súas habilidades de comunicación, liderado e capacidade para planificar e organizar o traballo.
- Preguntar pola súa experiencia no traballo en equipo e como adoitan resolver os problemas que xorden nos proxectos.
En definitiva, se estás pensando en poñerte en marcha un proxecto, non dubides en contactar co equipo de Itecnica en Vigo . Agardámoste!